bosliefje

dinsdag 8 november 2011

Leve het jonge kind!


Afgelopen dinsdag was ik met een collega in Utrecht bij het congres Leve het jonge kind.
We hebben daar weer een flinke dosis inspiratie opgedaan! Heb je zelf kinderen? Lees dan alsjeblieft eens een boek van de sprekers die mij enorm hebben geboeid.
Sieneke Goorhuis-Brouwer  Marianne de Valck
 Martine Delfos en voor de vakidioten: Kiezen voor het jonge kind van Helma Brouwers. Ik heb helaas te weinig tijd (voorbereidingen Holy stitch!) om hier uit de doeken te doen waarom ik na deze dag nog meer van de kinderen en mijn werk geniet en wat voor onvergetelijke inzichten ik gekregen heb.
Werk je zelf met jonge kinderen word dan lid van Vereniging jonge kind. Ik vind het zo belangrijk om niet voorbij te gaan aan de eigenheid en specifieke ontwikkeling van peuters en kleuters.
Doe mij volgend jaar maar weer zo'n geweldig congres!

3 opmerkingen:

  1. "het jonge kind" amuseert zich zo te zien heel goed ;-) vele groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb verschillende boeken van Martine Delfos gelezen. Ik zal de andere auteurs ook eens zoeken. Dank voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig (en origineel) kaartje had je met daarop een verwijzing naar jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen